Hästbyte:)

Idag så red vi till granhäcken och bytte hästar :) Det gick väll rätt ok för mig och Mio men jag fattar verkligen vad hans och Elins problem är för han biter verkligen fast! Men sen efter ett tag började han släppa efter lite :) Det såg bara fint ut för Elin och Tingis :) haha, men som jag sa så hatade hon hennes galopp :P

Sen så bytte vi tillbaka och då red jag ganska mycket galopp med henne och jag tycker hon var ritkigt fin :) Hon blev ganska svettig också men det har inte varit ett moln på himlen på typ hela dagen och det var typ 25 grader varmt!

Sen så fick hästarna mat och vi släppte ut de i hagen och sen så fikade jag och Elin bullar och iskall saft och låg och solade i nästan 2 timmar :) det var verkligen gaalet skönt och man höll verkligen på att somna :)

Sen så har jag nästan nyss kommit hem :P

Har varit i stallet i 4 ½ timme idag :P var av de har vi ridit i kanske 1½ :) men mäst skritt såklart :)

Imorn efter jag slutat jobbet så ska vi fara ut barbacka på en skritt runda och ta med fika i ryggsäckar:) Elin skulle ta med sin vanliga digital kamera då så vi hoppas väll på lite bilder :) Skulle bli så jobbigt och klumpigt att ta med systemen hoppas jag ni förstår :)

aja nu vankas snart mat :) grillad lax med potatisgratäng muuuums!!


Kolla solningen ger reslutat!! :P






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback