Hoppträning - Bus tävling ^^,

Har ju inte kunnat uppdatera idag eftersom jag har jobbat idag för första gången :) Det var faktiskt kul att gå runt och packa upp varor och hjälpa folk som frågade vars saker fanns :)

Sen blev det il fart till stallet :) Och eftersom det är torsdag så var det ju hoppträning :) och det var den sista för säsongen också :)

Vi skulle ha som en tävling med grund bana och sen omhoppning :)

Och det gick SUPERBRA!! :D

Hon var jättepigg och jätteglad och hon hoppade suuperfiiina språng! :D

Jag red mycket mera aktivt idag än vad jag brukar och fick ett mycket mera tryck i henne och då blev hon jätteglaad och jättepigg och tyckte allt var superkuul!! :D

Sen så på banan så först så fick vi ett uppoch ner språng på första och då började jag fega och blev oaktiv och sen så var hon klok nog att stanna på andra hindret och då kände jag verkligen ba " men vad gööör jag!!"

Sen så hoppade hon klockrent hela banan och hoppade huuur fint och bra som helst!! :D

Sen så hoppade vi omhoppningen och då jäävlar galopperade vi på haha och bara buuusade runt och gasade och hon tyckte det var huuuuuuuuuuuuuuuuur kul som heelst!! :D
Haha, hon var superglad och jättefin och flööög över alla hinder  :D

guud hon var såå himmla fin och verkligen SUPERNÖJD med henne!! :D

så nu känns det bara kul att fara och tävla på lördag :) Om det går så här bra så hoppas jag verkligen på placering i nordmaling :)

Men nu ska jag kolla på Vampire Diares ha det bääst pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback