men väääärt :O

Jaha då kommer man till skolan och alla ba: asså vi har ingen No idg så vi börjar halv 11.

Jag: Men vad har vi dårå?
Alla: Vi har bild men vi ska typ bara lämna in en uppgift och sen får man typ gå eller bara sitta och kladda
Jag: Men ååh, vad har vi sen då?
Alla: Då har vi engelska men då ska vi bara lämna in en boksak och sen får man typ sluta för vi har ingen matte.
Jag: Men hallå då behöver ju inte jag gå på några av de lektionerna för jag har ju ändå inget jag måste lämna in.
Alla: Haha, så gick du upp tidigt när du är typ ledig och bara kan då hem och sova!!

Gissa vem som gick hem driekt? haha, joo jag! och sen har man inläpp ikväll då nu ska man ju typ hitta på något tills klockan är typ halv 3 för då tänker jag fara ut till lilla söt ponnyn<3

såå, nu ska jag hitta på något att göra... kan inte fatta att mitt liv såg ut såhär innan jag skaffade Tingis. Det suger ju!! Varje gång jag inte har Tingis är det har exakt vad jag gör. Ligger med datorn i knäet och tv:s står på och sen går jag runt och är allmänt rastlös och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att gå och lägga sig.. Tragiskt!!

aja, nu ska jag gåå pusshejj<<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback