Poker face B)

Charlies rop ersattes ganska snabbt av rop från mamma som sa att det var poker time :)

Sjäälvklart vann jag ju! :P haha iallfall första spelet och då vann jag 35 spänn med sen förlorade jag 2 sett så där rök ju 20 spänn:P

aja, kul vare iaf:) man har ju tryckt i sig nästan ½ kilo godis också + ½ liter cola så min mage känns gaaaaanska tjock nu :P

aja, imorn blire hoppträning på Ersboda:) Inte på hippo som det brukar vara utan nu kommer vi under sommaren ha träning på Ersboda ifall man vill :) annars kan man ju bara dra in på hippo och hoppa själv :) Blir nog sista träningen innan tävlingen ifall vi inte drar in de på hippo någon gång innan tävlingen som är på lördag :)

Hoppas att hon är på bra humör och har jag tur står Mulle kvar i Gothardstallet på Ersboda där träningen kommer vara :)
Det stallet är ju ganska nära mig så under den tiden jag red Mulle brukade ju jag cykla dit :) Det var kuul :) sööta lilla spec Mulle :P Han är nog bland de knepigaste jag ridit :P Men Lilla Ess är ju högt upp på den listan också :)

Tror nästan Lilla Ess är först och sen kommer Mulle :)

aja, nu ska jag gåå hörs imorn pusshejj<3

Men hon var riktigt trevlig att rida :)



Tänk att hoppa Shettis var ju inte precis det jag trodde jag skulle göra år 2010 :P



Men duktig var du <3





det är hon fortfarande.. det var synd att det gick så fel där på slutet för det såg ju så lovande ut och tack för hjälpen :)

2010-06-27 » 13:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback