red tingis idag :D

Idag var det första gången på nästan en vecka jag red Tingis :D<3
Först skrittade jag lite på banan och la lite volter för att känna hur hon kändes och jag tycker faktiskt att det kändes bra :)  hon kändes inte så "sladdig" med bakdelen utan hon klev ändå över i steget :) skrittade bara idag men imorn ska jag ut i skogen en stund och då ska jag nog pröva trava lite på raktspår och se hur det känns då :)
Men hon hade tydligen galopperat ch travat runt i hagen igår kväll när de andra red lektion och ifall hon hade ont så skulle hon ju inte bralla omkring så jag är rätt säker på att hon är bra nu :D Men sen får vi ju se på söndag när det riktiga "provet" kommer :) hoppas bara att hon är helt ren nu!!

Imorn så ska jag ut till SURF och fota och kolla på tävlingarna så nu hoppas jag att det går bra för alla hippo ryttare :)

men nu måste jag gå ska snart äta middag ^^,

ha det bra pusshejj<3

 sööt basse<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback