Reggnnn

Jag drömde verkligen världens konstigaste dröm inatt :P haha, jag undrar egentligen hur mitt undermedvetande kan fungera sådär konstigt :P

haha, men jag orkar inte försöka förklara den för den är allt för krånglig för att ni skulle förstå ifall jag skrev den^^,

idag ska jag iallafall rida ut med Elin :) Vi ska typ bara ut och ta det lugnt typ skritta och trava eftersom det var hoppträning igår :) sen så är det ju tävling i nordmaling imorn :D

Det ska bli såå kuul nu när Tingis var på så bra humör igår :D

Så det blir upp hyfsat tidigt eftersom första start är 09.00 men eftersom jag inte ska tävla för än klass 3 så åker vi nog hemifrån 9 eftersom det är 2 klasser före mig och det kommer ju vara minst 40 minuters paus i mellan och det tar typ 1 timme att köra dit :)

aja, nu ska jag försöka vakna lite innan jag ska göra något pussgodnatt nej vänta pusshejj :P<3

 man kan ju alltid hoppas på fler sånna här fast gääärna två färgade ^^,





Ska elin också tävla i nordmaling? :)

2010-06-18 » 11:03:58

hahah det kommer gå bra ! :D

2010-06-18 » 11:10:17

Johanna.. hela du är konstig ! :D

2010-06-18 » 14:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback