regn regn och mera reeeeeeeeeeegn!



Blev filmkväll nu ikväll också :)Nu blev det den här filmen och vi trodde verkligen att den skulle vara bra men vi tyckte den var rätt dålig. Det hände typ ingenting och man fattade som inte ironin i det hela så ifall man ska ha filmkväll så tycker jag att man ska skippa den här filmen för då lär man ju somna gaanska snabbt:P

Tack för de fina komentererna och jag tänkte svara på en fråga jag fått :)

Och ja, jag tycker att man ska ha en flugluva eller ett flugskydds pannband. För att jag det är nog mycket skönare för hästarna att ha på sig en huva i ansiktet än att eventuellt få flugägg i ögonen ( det hade en häst på våran ridskola en gång och det var riktigt äckligt!! :O ) Men sen om hästen inte kan ha flughuva för att den gör sönder den eller får panik tycker jag att man ska pröva med ett flugpannband men jag gillar flughuva bättre. för det täcker ju öronen också och det ger bättre skydd än ett pannband :)

Men det är vad jag tycker :)

Hihi, nu funderar jag helt seriöst på attgå och lägga mig :P haha men har man varit vaken sen klockan 6 och ridit 2 klasser i spöregn och sen tjockat med massa mat i soffan blir man faktiskt riktigt trött^^,
Sen blev det ju inte bättre av att se på en tråkig film :P

aja, men nu ska jag kolla runt lite grann :)

vi hörs imorn pusshejj<3


hejj sommarväder vars tog du vägen??!!





» Elin

Jaa iof;p

2010-06-19 » 22:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback