slutsats av denna midsommar :)

Jahapp, då var snart midsommar överrr :)

Som vanligt blev det ju till att spela kubb och som vanligt suger mamma,mormor och morfar (måste ju vara något i släkten där) eftersom alla 3 lyckades skjuta ner kungen och som vanligt så är alla jättedåliga förlorare och som vanligt retas alltid de som vinner :P

Sen blev det ju så att hunden rymde över till grannarna så man fick jaga honom ett tag innan man fick fatt i honom och kunde stänga för med en grind till baksidan och sen när jag och maja och pappa busade med honom tog han med pipen ( hans leksak ) och flöööööög över grinden som är minst 80 cm hög så då fick man ju jaga honom igen. Sen så sprang han ju såklart över till grannarna och snodde en plastmugg och det blev ju geeenast roligare när folk började jaga och skrika på honom  -.-

Tillsist stängde vi in honom i buren :P

Sen så skulle jag och Majaa ner till statis och köpa godis men det var stängt så då fick vi cykla tillbaka och då så ville pappa ha tillbaka sina pengar som hann gett oss till godis och då blev det ju självklart "fajt"

hm.. om jag säger så att pappa höll fast mig medans maja försökte ta upp pengarna jag gömt i bhn och sen så blev det mycket skratt, kroppsvridningar i mindre sköna ställningar och självklart så tog man ju chansen att kleta glass i pappas och majas ansikte och sedan fly som en liten feegis^^,

Sen mötte jag maja i schak och det blev oavgjort och sen mötte jag pappa och det var jäääävligt lika där ett tag men sen klantade jag till mig och pappa vann:P Men imorn ska jag ha revansch!!

aja, slutsatsen av den här midsommaren är iallfall bara braa:)

näe, nu ska jag kila vi höörspusshejj<3






» elin

nejj vad fin du var!:)

2010-06-27 » 01:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback