Snart stan<3

Gormorgon allihopa snart draar jag ner till stan :D

Var sjuukt länge sedan jag gick på stan iallafall i Umeå:P Stockholm var vääll inte så där jääättelänge sedan :)

Outfiten idag blir mina Jeansshorts och linnet jag köpte i stockholm + mina klackisar ^^,

Funderar ifall jag ska ta med mig ett etra par skor ifall jag får ont i fötterna men jag orkar inte ta stora väskan så då får jag liida :P Om inte annat kanske det lir akut köp av några tygskor :P

Maja ska ju somsagt ha Tingis idag och hon skulle typ rida ut med någon tjej i stallet så det blir ju bra :)

Imorn ska jag bara fara ut och skritta henne eftersom på torsdag planerar vi att köra in T och M till hippo och dressyra igenom de lite innan tävlingen :)

Men om det råkar stå ett hinder mitt i en skänkelvikning kanske man måste ta sig över det också ^^,

men nu måste jag gåå vi hörs när jag kommit heem<3

 
Vädigt serriöst ska det ju vara också :P







såg ju dig stuuumpaaan!!!!;)

2010-06-29 » 14:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback