statestiken går uppåt och humöret är på topp :)

Bloggstastestiken går uppåt och det känns baaara bra :) tänker inte säga hur "många" jag har haft den senaste tiden för det är fortfarande inte många ^^,

Idag så ska jag gå en till promenad med Tingis och låta henne beta mera eftersom hon ska vara väldigt van vid gräs nu när hon ska få gå på bete snart :) Vi kommer inte låta de beta direkt men kanske efter en vecka när de samtidigt börjat lära känna varandra bättre att de får släppas ute på sommar bete :) Med munkorg och flughuva ^^,

och btw så är min nya design klar!! :D Minette har gjort det och hon är verkligen bäääst!! Tack så heeemskt mycket och jag älskar den verkligen!! Designen är ju inte upplagd nu men här är iallafall ett sneakpeak på den ^^,

Vad tycker ni? är den inte underbaaar? :D

oh shit jag måste äta frukost glömde ju bort att jag ska vara med 7:a idag istället för min vanliga klass eftersom B:arna åker till Klabbis och jag ska inte följa med ^^,

har ingen aning om när jag slutar men jag uppdaterar innan jag åker till Tingis :)

jag och också trött nu ^^,






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback