Storhäst åt Emmaa :)

Sitter här och pratar med Emma på MSN och letar storhästar på www.hästnet.se :)
För de planerar ju att köpa storhäst och Emma är fast besluten att det ska vara en läromästarna som är max 12 år ska ha gått minst 130 och kosta under 100.000 :P

Haha och helst ska det vara en skimmel:P

så nu har jag föreslagit den här hästen :)

Emma hade kollat på den tidigare men jag tycker att man kan ju maila ändå även om den är lite över priset men om man verkligen hittar den perfekta hästen tycker jag inte att priset ska stoppa en om det nu inte är alldeles jätte över dyrt:D

men jag menar huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur snygg var inte den där hästen? :O

aja, men nu ska vi fortsätta lite hästar ha det bra pusshejj<3



Emma och Diana :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback