Tonights gonna bee a good night!!

For ut till Lillan på morgonen och gick en promenad med henne i solskenet och sen fick hon stå och beta liten och då kom det ut 2 små ungar från något hus och ville klappa och på henne och Tingis var ju så snäll och stod bara och åt hela tiden och brydde sig inte alls om de :)

Sen så for jag hem :)

Har nu ätit lite lunch och städat övervåningen lite :)

Ikväll så kommer ju Manda hiit!! :D

Blir att ladda upp inför Eclipse imorn med att se Twilight och New Moon :D

Blir ju självkart att tjocka i sig massa chips och dricka annars kan man ju inte ha filmkväll :P Kanske blir att en och annan godis åker ner också :P

Haha, jag som hade planerat att ha lilla röda ( som jag nu upptäckt är mer corall färgad ) undra om jag kommer rymmas i den :P haha kommer väll sluta med att jag spräcker blixtlåset i ryggen :P

Kommer ju självklart fota under kvällen så det blir ju lite outfit bilder och sååå :)

Funderar snart på att hoppa i duschen och sminka mig lite :)
 Även om det bara kommer bli vi 2 här hemma behöver man ju inte se ut som ett CP i ansiktet :P

aja hä komm lithe bilderrr phå dhe jah köpthe ighår (norrländsk dialekt där :P )





aja, vi höörs senare pusshejj<<<<<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback