3 till tävlingsbilder ^^,

Heej, var en seeg dag i skolan idag men det var iaf härligt i stallet :)
Tog med mig ländtäcket som jag håller på att sy till shakira, till stallet idag för att pröva och se hur den passar :) Den passade rättså bra men var lite för stor där fram men ändåå :)

Red Tingis barbacka med Cherie och Maria i skogen :) Vi skrittade mäst och så travade lite också :) sen tog vi en lite galopp uppför två backar och Cherie blev lite galen och började bocka och då började Tingis dra iväg lite grann men jag och Maria bara skrattade :)

Fick 3 hoppbilder till som jag tänkte lägga ut :)



 haha, jag ser typ liten ut på den bilden :P



Hihi, hon hoppar verkligen högt över hinderna :P aja, nu ska jag sova ska upp ganska tidigt imorn pusshejj<33





Vart redigerar du dina bilder? :)

2010-03-02 » 16:14:06

Här är vi duktiga på att hoppa :O

2010-03-02 » 18:01:19

Jättefin blogg :O ;)



Läs om olika ridövningar och tips, få massor av update med roliga / fina bilder och filmer, och mycket mer på en fullspäckad hästblogg ;D



http://sofiaelinab.blogg.se



Att titta skadar inte ;)

2010-03-02 » 18:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback