Baaaara för att...

.. så har jag sökt runt på vikt och längd gränser på en shettis för jag vill inte känna mig som en mördare och det är kul att veta andras åsikter om vad de tycker en shettis orkar med :) kom fram till att de flesta tycker att en shettis inte ska bära mer än 40-50 kilo och man ska inte vara längre än 140-150 lång.
allstå håller jag mig tydligen innom gränserna :P jag är ju 152,5 och väger ca 40 kilo :)
Haha,jag är verkligen nojjig när det gäller storlek på olika hästar och ponnyer. Jag fick faktiskt skuldkänslor när jag red henne till en början men sen så släppte det och nu när jag ser bilden så tycker jag ändå inte att jag ser överstor ut. jag ser lång ut men inte fööör lång :) Men Shakira behöver faktiskt en lite större ryttare för att kunna rama in henne ordentligt för hon blir lite vinglig i början och hon har ju som sagt svårt att forma sig och ställa sig på volt :) Men Johanna som är medryttare på Shakira är faktiskt längre än mig och jag tycker ändå inte att hon ser alldeled för stor ut på henne :) Men Johanna har ju tydligen ridit in henne till största del och jag tycker hon har gjort ett jättebra jobb och dde är riktigt duktiga tillsammans :) aja, nu ska jag sluta prata Shettis prat för det är säkert ganska drygt att läsa men nu ska jag försöka koncentrera mig på Let's Dance :) puss vi sees<3

 Bara för att jag HATAR hur jag pressar ner hälen!! :O men om man kollar vars jag har tån så ser jag ändå inte såå.. aja förlåt att jag är cp vi hörs sen ;p






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback