Börjar klockan 12 idag :D

Men jag vaknade ändå halv 9 av att telefonen ringde :P först blev jag irriterad över att ingen svarade så då gick jag och svarade och då var det Helena, Julia Nejatis mamma ( mamman till hon som rider Blue-eye i hoppgruppen nu ) Hon undrade ifall Maja ville rida ut med Julia idag :P haha sen så bad hon om ursäkt för att hon väckte mig :P haha men det gjorde ingenting det var bara bra att jag vaknade då :P kan ju inte sova bort hela dagen :) Så jag hoppade bara in i duschen :) Nu sitter jag här med en hallon/blåbärs smoothie och lyssnar på Dead By April Trapped<3 Är låten inte bara bääst!! :D Älskar melodin på låten!! :D<3

Näe, nu måste jag gå...



I'm sorry i left you behind but I need too go. We got alot of beautiful memories thougheter but everything comes to an end. So please baby don't cry. I need to move on... but i can't...<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback