Down

Statestiken har bara åkt neråt de senaste dagarna...Känns inte så bra kan jag ju lova. Men jag har fått ganska mycket komentarer den senaste tiden och det är kul däremot men annars inte.
Hade nyss ett gräl med Maja om att jag är så grymt less på att hon ska sno mina kläder hela tiden!! Var och varannan dag har hon någonting på sig som är mitt. Det är väääldigt drygt!!
Sen blev pappa sur på mig för att jag skrek åt Maja och då blev jag sur på han och sen orkade jag inte tjaffsa mer så då gick jag upp på mitt rum. Är grymmigt trött så jag ska nog sova nu har för den delen ont i nacken och halsen också så det blir att fortsätta suga på mina Fisherman´s Friend ett tag till...






vafan har det inte gått att kommentera dina inlägg för! :O hahah har varit lite sur.. men gud vad läskigt med tåget!! :O <3

2010-03-19 » 19:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback