Godiiis O_o

Heej, nu har jag precis kommit hem från stallet och har precis ätit middag :)

Jag och Manda gick ju på stan idag och det var kuuul :D Dum som jag var så tog jag mina klackisar och usch så ont i fötterna och vaderna jag fick efter ett tag :P
Först gick vi och åt lunch på Subway och sen så satte vi oss i Victoria gallerian utanför Gina tricot och åt våran mat och sedan började vi springa ut och in i olika affärer :) Men det som är typ coolt är att jag köpte ingenting!! :D okej jag köpte nääääääästan ingenting bara 2 st BH:ar på H&M med mitt present kort så jag köpte ientligen ingenting själv ^^, Sen när vi hade sprungit runt ett tag så gick vi in på Waynes och köpte varsin hallon/jordgubbs smoothie<3 Muuuums säger jag bara ^^, Sen gick vi in till kungspassagen och kollade på bikbok och sen tog jag en buss hem så då var jag hemma vid 2 :)

Sen när jag skulle till stallet så fick jag typ vänta på bussen i 50 min :O Efter ca en halvtimme kom jag på att bussarna inte går likadant på helger så då fick pappa komma och hämta mig från Maxi och skjutsa mig till stallet :) Där var Johanna, som är medryttare på Shakira, så vi red ut tillsammans:) vi red i ca 1 ½ timme och vi skrittade mäst men det är ju bra konditions träning :) Vi travade såklart också :)
Men Tingis var otroligt dryyg och hon låtsades vara rädd för bilar och det var granska dryygt!! Blev faktiskt riktigt irriterad på henne ett tag. Men Tingis är brunstig nu också och då är hon EXTRA dryg!! -.-

Har funderat mer på det där med tävling och med pris och sånt där, men jag har inte riktigt kommit på hur jag ska kunna skicka priset till den som vinner för den som vinner i såfall kommer att få betala frakten men hur jag ska få fraktpengarna vet jag inte... någon som har något förslag hur jag ska göra?

Men nu ska jag fortsätta att hets-äta godis haha vi sees ^^,






» malla

fiin blogg :)

vad gör du?

kram

2010-03-06 » 21:00:42

sv: jaa den är fin, men jag har aldrig riktigt haft en"proffs" header :)

2010-03-06 » 21:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback