Haha SV hit och SV dit :)

Anonym om SV: igeen :P:
Hej jag undrar om du vet vad för sorts vaccin man behöver vaccinera sin häst emot om man ska tävla?

Jag hittade ett vaccinationsintyg och de räcker tills juni 2010 och då äre som en ``vitlapp´´ ditklistrad (ifrånveterinären)kan jag tävla då med min ponny? eller behöver hon ngt mer vaccin?

Svar: Hästen ska vara grundvaccinerad mot hästinfluensan för att få tävla :)  Och det vaccinations intyget du hittade måste ha varit där det står att den är vaccinerad mot hästinfluensan :) Så det är nog bara att börja tävla med din ponny :) eller??






SV: Vad kul!:) ja, vi hade tänkt prova nästa gång jag hoppar anna:)

2010-03-17 » 15:52:04

Tack så mke för svaret :)

2010-03-17 » 16:01:40

Fin blogg :)

2010-03-18 » 16:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback