halv 7

Hej hopp här sitter en liten morgontrött Johanna och bloggar innan jag ska få skjuts ut till stallet av Alex klockan halv 8. Det gillades INTE när väckerklockan ringde. Det gjorde inte saken bättre att det snöar och regnar om vartannat just nu -.-

Det ska bli kul att få rida lilla Shakira igen :P haha, hoppas det går lite bättre idag iaf :) Men det kan ju inte gå superbra första gången eftersom man bara inte kan sitta upp på en häst och rida den klockrent. Eller klart någon kan det men ni fattar vad jag menar? :) Det är något jag brukar intala mig själv för jag brukar alltid ha så höga krav på mig själv...och det är inte alltid bra. Speciellt inte om någonting går jättedåligt för då får man själv sånt dåligt självförtroende. Men i helhet har jag nog ändå ganska bra självförtroende innom ridningen :)

men nu måste jag gå ha det bra pusshejj<3

 haahha kan inte sluta skratta<3





Fin header! lägga till varann på bloglovin? :)

2010-03-10 » 13:43:19

Inte så konstigt att du har så bra självförtroende du rider ju asbra! :O:D

2010-03-10 » 18:31:30

Inte så konstigt att du har så bra självförtroende du rider ju asbra! :O:D

2010-03-10 » 18:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback