heldag i stallet :)

Fick sluta klockan 10 över 2 idag så jag var i stallet ca 3 :) Där stod jag och mockade och då kom Alex så då mockade vi tillsammans och fixade hö och sen tittade jag på medans hon tränade Esset :) eller tränade och tränade de lekte mäst :) Haha, hittade en liten rosa rosett snodd i stallet igår som jag gav till Alex eftersom Esset ska ha rosa grejjer på sig när vi ska tävla så då är ju en rosa rosett ett måste :P Så jag fick fläta hennes enormt tjocka pannlugg och sätta fast rosett snodden i :P hahaha flätan stod mer eller mindra rakt ut men det var såå gulligt :P haha mer som en enhörning :P

Sen red vi Mailan och Tingis i skogen :) Men man kan ju inte precis säga att våran skogs tur var lyckad :P hahaha först skulle vi rida in på bergsboda vägen men då var det typ plogat ½km så då fick vi vända och då red vi åt andra håller och där var det likadant och sen red vi över järnvägen men vi red raktfram åt vänster istället för helt åt vänster och där kunde man rida kanske 1 ½km och sen tog det stopp där med. Då lessnade vi på att rida runt överallt så då red vi hem :) Travade henne runt lite oseriöst på banan så hon skulle få röra sig lite hon har var faktiskt rätt så fin :)

Sen hjälpte Alex mig med insläppet och sen så fick jag skuts hem :) Känner att så fort Alex är i stallet samtidigt som jag så skjutsar hon nästan alltid hem mig :P Men det är för att Alex bor åt samma håll :P

Så jag kom hem 19.20 så jag har inte varit hemma så länge :P
Blev ju nästan 4 ½ timme i stallet. Det är verkligen sjukt vad mycket tid stallet tar upp :O Men det är gryyyymt roligt också :)

Näe nu ska jag gåå :) tyväär blir det nog bara ett inlägg idag för jag har inte tid att uppdatera mer :) pusshejdåå<3

 gillar den här bilden..






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback