Hemma frome the skola :)

Fick sluta tidigare idag för vi hade någon supertråkig nobel sak :P Det är sjuuuuukt härligt väder idag det är 5+ i skuggan alltså borde det vara ännu varmare i solen!! :D Jag och Beccis kunda faktiskt gå utan jackor när vi var ute med Basse på lunchen utan att frysa!! :D Snacka om vår känslor man får :) Smsar lite med Alex eftersom hon ska beställa supersöta ROSA huvan till Esset och en grimma som är ROSA/LILA :D Sen så beställde jag ett par bruna fleece lindor som kommer passa superbra till Tingis regntäcke :D

Sen så är jag med Becca nu :) Vi ska äta någonting nu. Här kommer 2 bilder från hoppträningen jag fick av johanna :) enyoj!<3








jag undrar om vi ens kommer få på henne den där luvan eftersom hon vill ju inte att man ska hålla på med hennes öron:P

2010-03-25 » 09:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback