Hihi ^^,

Ser att jag redan hunnit få ganska många frågor till min frågestund (se inlägget nedan) och det ska bli kul att svar på alla frågor sedan :D Så fortsätt fråga på om massa saker!! :D


 Godmorgon! Sitter här i soffan i vardags rummet och snorar, hostar och kraxar med min superhesa kråkröst ;/ Kändes ju super att jag skulle bli förkyld nu också!! Jag brukar ju nästan aldrig vara förkyld :S
Sen har jag jätteont i mitt vänstra öra bara så alla jätte intresserade vet :P

Idag har jag ju lunchfodring så jag ska väll åka ut till stallet vid 10 och sedan lunch fodra innan jag åker :)
Om jag har tur är det någon annan i stallet som ska rida ut eftersom jag helst inte rider över vägen själv av säkerhets skäl för jag vet att ifall jag rammlar av och tappar henne så kommer hon springa hem och över den vägen kör folk som galningar USCH vad hemskt!! Men jag har lärt mig att när jag rammlar av så håller jag alltid kvar i tyglen :P Det var en annan sak som jag lärde mig under Blue-eye tiden<3 För varje gång jag flög av så höll jag alltid kvar i handen och det var mer än en gång som tränset följde med mig över till andra sidan :P
Men iallafall så hoppas jag på att någon annan vill följa med ut :) Jag vill gärna intervall träna idag men det är ju svårt när man rider med någon annan :) Blir att rida på min älskade jaktstång idag<3 Jippey!! Jag ÄLSKAR verkligen att rida på jaktstången för hon blir så lätt och mjuk i handen och hon tycker jättemycket om det bettet ocksåå :)

Nu ska jag kolla om det gick att lägga upp någon tävlings bild som jag fick av Johanna igår....




hm.. av någon anledning blev bilderna otroligt små... aja bättre än ingenting iallafall :)

aja glöm inte frågestunden som saagt!! :D







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback