Innan skolan

Saga om trååkigt...:
Du rider du Esset ute i skogen någon gång? :)

Svar: Näe, det gör jag inte. Det är Johanna hennes medryttare som gör det jag tränar henne bara :)



Good morning allihoopaa :) Idag så ska jag rida ut i skogen med Maja A och Roffe :) Det blir väll antagligen att rida övervägen eftersom jag inte längre vet hur det ser ut borta vid sjön + att det var väldigt besvärligt att ta sig förbi där :)
Men jag rider hälst inte bredvid tågspåret iallafall...

Jag uppdaterar igen när jag kommer hem från stallet pussshejj<3






Det var vad Anna sa iaf;)

2010-03-31 » 19:54:19

Får du tävla lokalt på Shakira eller är du för gammal?

2010-03-31 » 20:09:52

hejj fin blogg, har du egen häst? =)

2010-04-02 » 00:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback