Jag har ingen fantasi så jag kommer inte på någon rubrik.

Nu har jag varit hemma ett tag från stallet :) Lyckades plumsa förbi sjön så du kunde jag äntligen rida på den bra sidan :) Men när jag skulle rida hem så kom det en sorts firma bil med et släp efter och de saktade aldrig ner och Tingis blev stressad och började dansa ut på vägen och det var såå nära att vi blev överkörda! Asså jag blir så grymt irriterad på folk som är så dum i huvudet och inte saktar ner när man rider bredvid vägen!! Nu är Tingis ändå rättså trafik säker men hon tycker inte om skåpbilar. speciellt inte med ett skrammlande släp bakom. Hon var iaf helt oskadd bortsett från ett litet ytligt balltramp på ena frambenet men annars så var hon helt okej :) Men usch så irriterande att folk inte saktar ner!! Trots att jag viftade men armarna så struntade de bara i det ;/

Näe nu ska jag gå vi sees<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback