Lördag morgon :)

Kunde iaf sova lite längre idag :D till 6 över 8 :P hahaha 6 minuter mer!!

Aja, idag blire att fara ut i skogen på en ganska lugn tur. Blir nog mäst skritt och lite trav :) Jag hoppas bara att någon vill rida ut med mig eftersom då måste jag också rida över vägen.. Annars får jag typ rida fram och tillbaka till sjön 10 gånger... då har vi kanske varit ute 1 h -.-

Sen så har jag ju lunch fodringen idag :)

Asså jag är så gryyymt sugen på att gå på stan idag!!  Vet precis vad jag ska köpa :)
En ny bikin, gladiator sandaler (fast mamma sa att hon kunde köpa sandalerna åt mig hihi ^^, ) och ett par jeansshorts ( gärna boyfriend fit ) och kanske något snyggt lite längre sommar linne eller någon lång T-shirt...  Meen jag måste ju också spara till Stockholm så jag får köpa lite grejjer i taget men jag måste ha allt innan Stockholm :P Haha, hoppas det blir rea snart :P

Men jag och Amanda ska typ gå på stan under påsklovet som är nästa vecka :D En skolvecka till och sen blire pååskloov!! :D

Och sen är det typ jääättelääängeee kvar tills det är sommar lov... :( Men sommarlovet är häääääärliiiigggttt och låångt :D!!!<3

aja, men nu ska jag snart äta frukost :P pussss<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback