Nya Leggings och nya örhängen ^^,

Jag och mamma promenerade till Strömpilen och jag kunde inte låta bli att kika in på Lindex ^^, Hittade ett par supersnygga Nit leggings för 149 spänn :)

Här kommer lite bilder som jag har tagit i morse och på mina nya grejjer :)





 mina blåa naglar
 Fick alltså bli Lila :)

 Örhängerna Lindex :) Följde med ett par örhängen som mamma köpte så jag vet inte vad de kostar :)



Nit leggingsen!!<3 Inte världens skarpaste bild meen (A)

Aaja, nu ska jag och Mamma fika innan vi åker till Tingis för att hoppträna ha det bääst puss<3





Vem klipper/rakar tingeling?

och vet du om hovslagaren kan raka och isf hur mke kostar de?



Älskar din blogg mke fina bilder m.m Fina leggings :p

2010-03-21 » 16:59:35

snygga leggings!! :DD lycka till på träningen :D

2010-03-21 » 19:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback