ONsdaG

Nu tycker jag inte att man ska klaga på min rubrik för hen blev ju ganska snygg :P

Idag så var skolan ganska så dryg. Eftersom det var A-pass dag så första halvan före lunch så gick jag och becca ner till maxi för att göra en undersökning som vi hade i matteläxa :) Sen andra halvan gjorde vi engelska. Sen hade vi väääääärldens drygaste elevensval lektion! Vi gjorde verkligen ingenting förutom att undvika att få tushpennor kastade på sig.
Sen så tror jag att bild läraren blev ganska less på att ingen gjorde någonting och att typ att några satt och kastade pennor överallt så då släppta han oss klockan 3 istället för 20 över 3 :)
Då for man ju självklart till stallet direkt :)
Eftersom ingen skulle rida ut i stallet blev det en kort ridtur som blev barbacka fram till sjön och tillbaka eftersom det verkligen inte går att rida förbi sjön eftersom snön blir jättedjup och hästarna sjukner bara ner i den. Och annars måste man ju rida över vägen och det vet ni ju att jag inte gör själv :)

Sen nu ikväll så blire ju filmkväll och nu är det Bröllops fotografen som vi ska se :)

Imorn så ska Tingis vila och sen så ska jag prata med Alex ifall jag skulle rida Esset imorn eller på fredag kommer inte riktigt ihåg ur vi betämmde :)
Slutar efter lunch imorn så det är ju liiite Chill! :D aja puss vi sees<3



 Mobilkamera idaag<3





Är den filmen bra? :)

2010-03-24 » 20:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback