Problem soloved

Okej nu är mitt tävlingsproblem löst :P

Det blir att åka till Övik och tävla där :) Det är en lokal tävling som är efter den helgen Surf tävlingarna skulle varit :) Men det har inte kommit ut någon propp än så det ska bli kul att se vilka klasser som finns :) Men jag kollade på klasser som de hade haft tidigare på lokala tävlingarna och vet ni vad de hade haft för klasser?!! :O
L:E L:D L:C L:B!! :O

L:E??!!! Jag trodde VERKLIGEN INTE att L:E var en klass!! :O Trodde L:d var det lägsta men näe tydligen inte :O Om det är samma klasser nu så kommer jag kanske rida Shakira i L:E L:D och sen Tingis i L:C L:B :) hahaha, L:E är ju 40 cm på A-ponny :P hahahah 40cm är GALET lågt :P Men Shakira behöver ju bra rundor också :)

Idag är det ju Onsdag och onsdag i våran familj betyder att då är det filmkväll :)
Ikväll blire att kolla på Filmen Cool Runnings.
Imorn ska Alex hämta upp mig klockan 10 så då får jag sova till ca 9 :D eller kanske halv 10 om jag har riktigt tur :D aja, men nu ska jag gåå ha det bra heej<3






Tävlingen i övik, är säkert på den ridskola där Josephine stod förut. :)

2010-03-11 » 14:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback