Soon very soon

ska jag åka till stallet :) Fattar inte riktigt varför jag vaknade 7? :S Imorn kommer bli en stressig dag för mig för så ska jag hinna åka till stallet och sendan måste jag ner på stan för att fixa mina shortchaps som har spruckit i sömmen och klockan 3 måste jag vara på mammas jobb för då ska jag vaccinera mig mot livmoderhals cancer. Ni vet Gardasil som går på reklamen? Usch jag HATAR verkligen sprutor jag tycker de är hel äckliga!! Man ska ju tydligen ta 3 sprutor och alla säger att sprutorna gör ondare och ondare för varje man tar ;/ Ussssscccchhh!!!! Men hellre 3 sprutor en Cancer.. ;/

Imorn ska jag rida på banan :) jag ska nog träna lite bommar och små hinder med henne för det var ett tag sedan jag körde markarbete :P Det blir oftast dressyr jobb när jag är själv eftersom det är så drygt att släpa fram alla saker själv och sedan ifall man måste bygga om någonting så måste man hoppa av och sedan hoppa upp igen och sen ska man släpa bort allt! Men jag tänker göra allt det där ändå :) Om jag hinner idag så ska jag ner och fixa min shortchaps för då får jag också mer tid imorn :)

Nu är klockan 9 och då kommer Alex om 1 timme :) lika bra att börja packa ihop grejjerna nu :) puss vi sees<3

 Jag jusst nu :))






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback