SV:

Angelique om Träning:
Varför vill du inte rida vägen själv? :P


Svar: Jag vill inte rida över vägen själv för att jag vet att ifall jag skulle trilla av och tappa henne springer hon hem och då måste hon springa över vägen och där kör folk som galningar och jag tar helst inte den risken :S Vill inte ens tänka tanken på vad som kan hända!!



Har inte spec kul just nu har ingenting att göra så då kan jag skriva ett litet onödigt inlägg :) kan försöka lägga upp en plan hur jag ska rida i veckan :)

Måndag: Barbacka i skogen och på banan 3 delade bettet :)
Tisdag: Maja rider dressyr på raka stångbettet
Onsdag: Galoppträning på jaktstången
Torsdag: Vila
Fredag: Banan på hacket eller skogen 3 delade
Lördag: Skogen 3 delade trav arbete och mycket skritt :)
Söndag: Hoppträning på jaktstången :)


Vad tycker ni om mitt ridschema i veckan? Tycker ni att det ser bra ut? :)

Hur mycket tycker ni att en häst ska vila i veckan? Skulle vara intressant att se hur ni tycker/ brukar göra :) aja, nu ska jag dricka någonting vi höörs<3

 Cooola skulle gillas ^^,






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback