Tagga sportlov!!!

Asså just nu är jag så otroligt less på skolan att jag bara vill spy på den!! Ingenting är roligt och dagarna känns så otrooooooooooligt långa. Ska bli såååå skönt med lov nu på fredag!! :)
Har just gjort en design till Hanna och ska nog försöka ta itur med Sagas snart :)

Idag så har maja Tingis så jag är hemma heela låånga dagen. Jag och mamma har bakat choklad muffins och en sorts chokladkaka som verkar ha blivit stenhård och sen ikväll ska vi ha myskväll och se filmen UPP :) Såg den filmen på bio och den var faktiskt kul ^^, hihi barnfilmer är faktiskt roliga :P

Hihi, blev glad idag när jag kollade på bloggen och sett att jag fått 2 nya prenumenanter :D Heej på er iaf och hoppas ni gillar min blogg ^^,

 så här ser iaf Hannas design ut :)

nu ska jag hänga upp tvätt och sedan börja på Sagas design aja vi hörs senare pusshejj<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback