Dressyrtävling (VARNING FÖR LÅÅNGT INLÄGG!!)

Jaa, väckerklockan ringde 05.40 och det var bara att pallra sig upp och trycka i sig frukost för att senare packa ihop mina grejjer eftersom Alex kom klockan 06.30..
Åkte till stallet och knoppade och packade och bortstade rena och fina hästar :) Sedan runt halv 9 kom mamma och pappa med transporten så då bar det iväg till Surf :)

Kom dit i bra tid och lastade ur Tingis och Shakira man kan ju säga att alla blev helt till sig när de såg att Lilla Ess skulle vara mer för hon avr gaaalet sööt! :) Ställde in Tingis i en spilta och sedan tittade jag på medans Johanna red fram Shakira :)

Shakira var först lite spänd men sen gick det bra.
Hjälpte sedan Elin och Mio på framridningen :)

Det såg riktigt bra ut för Elin och Mio på framridningen och Elin var jättenöjd och Mio såg faktiskt riktigt fin ut :)

Sen så skulle ju Johanna och Shakira starta :)

Asså det gick verkligen jättebra för de!! De var så duktiga och Lilla Ess var såå fin!! :D
Galoppen för de var väll inte precis superbra men de var verkligen jättefina tillsammans!! :D

Sen var det Elin och Mios tur :)

Det gick faktiskt riktigt bra för de också och Elin var nööjd :) Mio såg faktiskt bekväm ut eftersom de har haft problem med att han bara biter tag i bettet men han tjafsade inte alls i munnen :)

Jaa, sen var det ju bara för mig att ta ut Tingis och rida fram:)

Tingis kändes faktiskt riktigt fin inne på framridningen men hon blev lite stum i bakbenen för underlaget var rättså hårt..

När vi kom ut så var hon ganska tittig och spänd men ju mer jag red henne blev hon lite mer avslappnad :)

Sen var det ju bara att rida in och köra programmet.

Jag är faktiskt ganska så nöjd med våran ritt :) Hon var fortfarande ganska spänd och tittig och lite okoncentrarad men hon gick ändå rätt fiint :)
Men sen första galoppen så ville hon först inte fatta och sen fattade hon fel och sen blev hon sur och sparkade bakut -.- Typiskt!! Men sen höll hon sig i en rätt bra galopp:)
I andra galoppen gick det bättre men hon var ganska seg :)

Fick slut procent på nästan 53% men jag tycker domaren var snål med poäng. Det hade hon varit på de andra ryttarna också men aja, det spelar ingen roll vad alla andra tycker för den ända jag tävlade mot var mig själv :)

Har bilder från idag och en film jag ska försöka lägga upp :)

Johanna och Shakira



Elin och Mio




Tingis<3















Har MASSA mer bilder men det blir så jobbigt att lägga upp alla nu så jag gör det eftersom :)

Men nu ska jag försöka ladda upp filmen pusshejj<3







kan inte du börja lägga ut mer filmer på dig och tingis när ni hoppar och rider och så?:)

2010-05-29 » 20:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback