DUKTIG HÄÄÄST!!

Har nu kommit hem, ätit middag och kunnat slappna av i 2 minuter :P

Hoppade ju L:b idag och jag har verkligen världens BÄSTA ponny!! Gick superbra framtills hinder nr 4 när jag bara släppte henne och vi typ snubblade över hindret och jag tappade båda stigbyglar och tyglar och låg framme på halsen och sen var det en kombination efter det och han aldrig komma tillbaka i sadeln ordentligt så vi kom in jättevingligt och sen hoppae hon rätt upp rätt ner och jag bara flög omkring på  halsen och sen hoppade hon andra hindret i kombinationen också och sen var det ca 6 språng till en trippel och jag hoppar helst inte en trippel sittandes på typ halsen utan stigbyglar eller tyglar så jag la en volt för att kunna ta fatt på allt igen och sen så red jag klart banan och hon var verkligen superfin!! :D Är verkligen superduper nöjd med henne och hon ska inte behöva rädda mig sådär men hon var ju JÄTTESNÄLL som gjorde det ändå<3

Ska hoppa L:B imorn också :) Nu ska jag verkligen rida ordentligt!! Aja, om någon var där och fotade är det ju bara maila bilder till mig hur fula och konstiga de än är hihihi

meen vi hörrrss pusshejj<3





 Galet högt över!! :O



Bilder från idag :)






ja du kanske såg på FB. men annars,

[email protected]



2010-05-08 » 21:17:05

Jag såg dig i dag!!!

men han tyvär inte hinna se då du red :(

Sjuuuukt fiin hon är :)

KRAM

2010-05-08 » 23:17:01

Jättefina! :D

2010-05-09 » 09:05:55

ååh vad duktiga ni är! :') superfina bilder!! :DD

2010-05-09 » 12:39:14

kan du inte skicka dom på msn istället, det blir mycket bättre kvalitet då? :)

2010-05-09 » 17:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback