Imroorgoon<3

Tänkte skriva lite grann vad som händer imorn eftersom det inte är säkert att jag hinner skriva något imoorn :)

På morgonen ska vi åka ut till stallet för att det är städdag i villanäs:) Alla ska vara där och städa ur sadelkammaren, uppstallningsspiltan, fixa hagarna och måla om staketet på ridbanan tror jag också vi skulle göra ^^, Sen blir det lunch då ska alla få hamburgare och dricka :)

Sen ska man väll hem och slappa och SOLA ett tag och sen runt 6 ska jag åka till Manda för att runt 7 dra ner på stan till kulturnatta :) Asså ALLA kommer seriöst vara där!! Det kommer vara huur mycket folk som helst :)
Sellin skulle tydligen ha dansuppvisning där så jag hoppas ju att man inte missar det :) Haha, hon vägrade säga vilken tid det var eftersom dansen tydligen var pinsam :P Haha ^^,
Så, på kultur natta blire nog ifall det är varmt och soligt på med jeansshortsen och ett snyggt linne och sen blire väll antingen Conversen eller gladiatorsandalerna eftersom jag inte fick låna skor.. Men det kanske är lika bra för man kommer nog få grymt ont i fötterna annars :) och det är ju inte kul ifall man är tvungen att gå hem efter typ 1 timme för att man har så ont i fötterna :)

näe, imorn blire upp klockan 9 för 10 ska vi vara i villanäs :) pussvisees<3






fin bild!

2010-05-22 » 00:56:30
» Elin

Jag ska också dit! :D

2010-05-22 » 13:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback