Klubbhoppningen

Nu har man kommit hem från klubbtävlingen och jag är extremt trött!!

Hoppade ju först L:C och sen L:B vi skulle egentligen hoppa på stora utebanan med det var bättre underlag på framhoppningsbanan så vi hade tävlingen på framhoppningsbanan och framhoppningen på stora utebanan :P Hoppas ni fattar. Banan var faktiskt riktigt svår var många konstiga svåra svängar och ganska tittiga hinder.
På framhoppningen i L:Cn bockade hon av mig efter "Lilla" hindret. Var verkligen inte beredd på det hon hoppade lilla och sen direkt efter började hon tok bocka så jag flög över huvudet. Slog i ryggen lite rgann och ena höften. Tror även jag slog huvudet lite för jag har lite ont i det nu. Blev ganska irriterad på mig själv så det var bara att hoppa upp och fortsätta. Hon var väldigt uppblåst och tittig och extremt stark!!

Inne på banan sen i L:cn så var hon väldigt okoncentrerad och tittade mäst på allt runt omkring så vi fick ett stopp på 5:an som var en rep oxer ( det var rep lindat runt bommarna ) men annars hoppade hon jättefina spång och jag var rättså nöjd :)

Sen på L:bn var hon fortfarande tittig, okoncentrerad och hon blåste upp sig väldigt mycket. Då hade man gjort om 5:an till 5a och 5b altså en kombination. annars var banan exakt likadan. Den här gången så hoppade vi in i kombinationen och sen for hon på sidan 2 ggr. Blev faktiskt extremt irriterad på henne då för där var hon bara dum. Jag tycker faktiskt att jag red rätt bra mot det och jag tycker faktiskt att hon skulle hoppa det ändå det var bara ett helt vanligt räcke -.- Det var som om hon inte fattade att hon skulle hoppa det eftersom det stod inte där förut... suck!! Men man får väll vara halv nöjd ändå. Det gick som inte superbra men det gick inte superdåligt heller det gick väll mera.. ok? Men jag tycker att hon var ganska fjantig och jag tycker att hon kunde vara mer koncentrerad än vad hon var. Hon vet faktiskt vad som gäller och det är att lyssna på mig.

Men men är ändå halv nöjd med tanke på att hon var överallt samtidigt :) Nu är det bara att ladda om inför tävlingen nästa helg :) Nu ska jag snart ta och städa puss vi sees ^^,



p.s var det någon av mina läsare som var där och såg när jag tävlade/ fotade då? maila gärna bilder till min mail :) d.s






Fin hon blivit! :-)

2010-05-02 » 19:02:23
» Elin

har lagt upp dom två bilder jag tog på er i bloggen!:)

2010-05-02 » 19:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback