kunde inte uppdatera igåår =)

Heej, igår var det en allmänt jobbig dag för skolan kändes evighets lång och sen missade jag 2 bussar till stallet..

Tingis var snäll och glad och vi red runt sjön och det tar runt 1 timme :) Red på 3 delade tränsbettet och jag kunde jobba henne rättså bra vissa bitar. Andra bitar ville hon gå som en giraff med huvudet uppe i kina -.-
Travade ganska mycket faktiskt men mäst på halvlånga tyglar :)

Idag så ska jag ju fara in på hippo och ta majas dressyrlektion med henne :) Ska rida igenom dressyrprogrammet på dressyrbanan så hon får vänja sig vid dressyrstaketen :P

Sen så ska ju Johanna och Shakira följa med in på hippo och rida :P Haha, Lilla Ess kommer nog måste åka baklänges i  transporten för vi har ingen justerbar bom :)

aja, nu börjar jag om typ 10 minuter så nu måste jag gåå pusshejj<3

 usch snöö! :S





Fin bild!

Ne snö saknar man inte :P



(Jag skulle bli så glad om du ville rösta på Vicky i tävlingen Veckan häst/ponny =)

Jag skulle bli så glad då =D

http://bornlate.blogg.se/2010/may/veckans-hast-eller-ponny-rosta-1.html)

2010-05-25 » 12:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback