Pust... nu är alla höbalarna på plats.

Åkte ju ut runt 5 idag och red en stund i skogen men det var galet mycket mygg/knott/flygande saker så jag red inte så länge :) Travade henne i typ 5-10 min på banan sen :)

Tog ut henne ett tag och betade henne sen. Betade henne kanske i en halvtimma, det är inte så jättemycket gräs runt stallet nu men hon fick ju något att pyssla med :) Sen kom Pappa med våran transport fulllastad med hö balar. Har ju köpt ca 650 kilo hö nu till sommaren. Fattar inte verför vi köpte så extremt mycket hö men det lär ju räcka väääldigt länge :P Men sen får väll Mio också äta hö så det ska nog ta slut någongång :)

Jag tycker ändå jag och pappa hade en bra taktik för att lasta ur höbalarna :) Jag plockade ur dem ur transporten och Pappa lastade upp de på massa backar i spånskjulet :)

Imorn tror jag att jag ska försöka rida igenom henne och träna dressyrprogrammet eftersom hon ska vaccineras på fredag och ska ta det lugnt i ca 3-5 dagar :) är ju karens i en vecka så om inte hon vacciners på fredagen så kommer vi inte kunna dressyrtävla sååå..

aja, nu ska jag kolla mail och bloggkoll pusshejj<3

 gillar den ändå den här bilden :)





Sjuuuuuukt fiiiin bild!!!! :D <3

2010-05-19 » 21:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback