sjuk..

Jahapp, spydde imorse  :/ inte nice!!
Ligger i soffan och tittar på vakna med the voice som prövar Chatroulette. Haha, det är verkligen extremtkul eftersom de ska tydligen försöka skrämma bort "snuskisar" från sajten :P haha, håller serriöst på att skratta ihjäl mig för Kjell har klätt ut sig i en blond peruk och har solglasögon och massa ljusrosa läppstift :P
haha!!

Lyckades fixa fram en av de bilderna som jag fick skickade igår men tror jag vet hur jag ska göra för att kunna ladda upp alla bilder :)

men nu ska jag gåå pusshejj<3






» Frida

Jag tror att alla som vill vara med kommer kunna få rida då vi bestämde oss för två lag nu. Men om det är mer än 8 stycken som vill rida så kommer jag att göra så att den som har bäst resultat under helgen/dagen får rida. :D Tråkigt att du är sjuk :(

2010-05-11 » 11:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback