Stan med Mandaaa<3

Hann aldrig uppdatera imorse eller när jag kom hem från skolan för jag efter skolan drog jag ner till stan med Manda :) Eftersom Tingis vaccinerades idag så tog snälla mamma henne :) Vi gick runt på stan väldigt länge faktiskt :)

Först gick vi som vanligt till subway för att köpa "lunch" och sen så satte vi oss i MVG gallerian på våran vanliga plats utan för Sisters och bredvid Lindex :) Satt där och pratade om stockholms resan och kulturnatta imorn och sen också om att vi aldrig har sett Foki på stan trots att vi bor i samma stad som henne.

Sen så gick vi in på Lindex och jag letade desperat efter ett par jeansshorts men hittade inga och sen gick vi ut därifrån och gick runt på alla andra affärer så som Gina, H&M, bikbok, Kicks m.m Gick även in på skopunkten eftersom jag verkligen ville ha ett par skor men hittade de inte så då blev inget av med det. Hittade därimot en supernsnygg ring på Glitter :D

Sen gick vi och fikade på Waynes och gick vid älven lite. Sen kände jag verkligen att jag bara MÅSTE hitta ett par Jeansshorts så vi sprang upp i Mvg gallerian igen och gick in på Lindex och där var de!!

Mina dröm shorts!!

Hihi, nu är de visseligen köpt på barnavdelningen men de passar och det är ljuus blå och är lite trashiga och I loove theeem!!<3
Var ju bara att köpa de direkt!! :D

Sen när vi skulle gå mot bussarna så gissa vem vi såg :P

Joo, på en parkbänk mittemot specsavers satt Foki och hennes kompis Mattias och åt glass :P

Haha, var bara så komiskt med tanke på att vi pratade om det idag att vi aldrig hade sett henne :P
Hon hade extremt snygga skor iallafall :P

aja, nu är jag hemma och nöjd fast lite sur :P Är smått sur på mamma över att jag inte får låna hennes svarta skor imorn på kulturnatta men men.. Någonting måste jag ju ha på fötterna och blir de inte de klackarna blir det kanske mina egna silvriga kilklackar men satttaaaan vilka skavsår man får av de...

aja, nu ska jag lägga upp bilderna på det jag köpt :)

 Jeansshortsen!! :D Snyggare i verkligenheten Lindex - 199kr



Glitter - ?? (kommer inte ihåg vad den kostade tog inte kvittot )

aja, det var mina fina grejjer nu ska jag kolla bloggkoll pusshejj<3





» Bella

sjukt snygga shorts :D!

2010-05-21 » 19:36:54

suupersnygga shorts ! :D



JAG LETADE SOM EN TOK NÄR JAG VAR I STOCKHOLM EFTER KÄNDISAR.. DEN ÄNDA JAG SÅG VAR KISSIES BROR HAHAHAH!

2010-05-21 » 20:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback