Tillbaka!!

Heej, nu är jag tillbaka som vanligt :)

Vad har hänt de senaste dagarna?

Måndag: For ut med Tingis en stund i skogen och fotade när de andra i stallet hade Anna träning:) Tingis var snäll, ganska pigg men kunde ändå slappna av bra :)

Tisdag: Hemma dag Maja tog Tingis


Jahapp, eftersom det är onsdag har jag fått börja sluta halv 2 eftersom sista 1½ timmen har vi elevensval och då har jag egen häst på mitt elevensval:P Fast idag ska Maja ha henne så det blir tråkig hemma dag igen... ;/

Imorn blire en snabbis i stallet eftersom klockan 19 ska vi spåna på hippo inför tävlingarna :DD Guud vad jag taggar tävling nu!!! :D <3
Har bestämt att ifall det går jättedåligt ska jag efteranmäla mig till en L:b på söndagen och ifall det går bra så ska jag bara hoppa en L:b på lördagen :)

näe men nu ska jag gåå pusshejj<3

 gillar den här bilden faktiskt ^^,<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback