varför måste man ha tråkigt???

har extremt tråkigt nu faktiskt... ser någon film på 5:an men jag fattar typ ingenting av den. Pratar med vendela i telefonen nu :) haha eller det är vendela som pratar och jag lyssnar och mhm:ar på rättställen :P

till dig som undrade ifall jag bara hoppar Ess så ja det gör jag. Det var som det som var meningen att hon skulle utvecklas innom hoppningen och det har hon ju gjort men nu så gör det ju inte det..

aja, nu ska jag äta lite av min jordnötskladdkaka hihi hejdåå<3






Nytt träningstips i bloggen som passar hopp- som dressyrryttare/hästar!

Jättebra för att få en mer lyhörd häst och för att träna på gemenskapen mellan ekipaget.



Att titta skadar inte ;D

http://sofiaelinab.blogg.se

2010-05-02 » 00:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback