All I wanted was you

Lördagen blev iallfall super! Men visst får man lite ångest över hur jäkla mycket godis man lyckades proppa i sig men det hör ju till filmkväll ju^^, Haha vi hade faktiskt disney filmkväll:P Med Disney filmer ! Vem orkar vara stor och bara se typ vuxen filmer egentligen? Så vi såg på Spirit och Lejonkungen 1 å 2^^, vet ni hur bra de filmerna är egentligen^^,? Aja riktigt mysigt hade vi iallfall och sen fot Ida, Wilma och Lina hem vid 12 och då satt jag och Becca ute på hennes balkong till typ halv 2 och bara pratade om allt. Det var riktigt härligt att bara sitta ute och snacka om allt<3
Sen så somnade vi kanske halv 3-3 och sov till 10 :)

Iallafall är det riktigt härligt ute det märkte jag när jag gick hem från henne och sen när jag kom hem blev det en 20 minutare med Basse:) riktigt mysigt det tyckte han också han la sig typ och rullade i snön 5 gånger^^,

sen har jag ansträngt mig i en halvtimme för att fatta matten och det kändes ändå som om jag fattade det mästa:D Men men det är galet svårt så om jag får G är jag jättenöjd! Men mitt mål är ju att ha minst VG i alla ämnen det borde jag nog kunna klara om jag verkligen vill:)

aja, nu ska jag gåå vi hörs efter hoppträningen ikväll om ni har tur kanske pappa kan filma lite grann^^, pusshejj<3








svara gärna på frågan på bloggen! :D



http://ponnyproffsen.blogg.se/2010/november/svaraaaaaaaaaaaaaa.html dirr länk till inlägget ;p



jätte fin blogg förästen! (A

2010-11-16 » 17:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback