An endless, feeling eats me up inside

Von Benzo - Die Beautiful


Halva dagen har spenderats i soffan framför Miami Ink och Globen Horse show och halva dagen i stallet så nu ska väll restan av dagen spenderas i soffan igen?

Det har iallfall slutat snöa och blåsa och bortsett från att det var -17 ute så var det riktigt härligt!
Blev att fara ut i skogen ett tag och trava och galoppera lite grann och se blev det banan ett tag och jobba lite lösgörande i trav och sen blev det lite galopp också :)
Har ridit ganska mycket på mitt pelham den senaste tiden men hon har börjat bli så jäkla pigg i skogen speciellt på hemvägen så för att vara på den säkra sidan kan jag lika bra rida på det:) För jag rider hellre på ett skarpare bett utan att behöva ta så mycket i henne än att rida på ett mildare och måste slita i henne.

Men hon tyckte det var kul idag men hon var ändå hyfsat lugn men ganska trippig på vägen hem men det kändes inte som om hon skulle sticka så vi kunde både trava och galoppera på hem vägen utan att hon ville dra på allt för mycket :)
Känner att jag inte ridit så seriöst på ett tag det har mäst blivit att trava och galoppera runt i skogen på halv låga tyglar så jag ska väll börja ta tag i lite jobb här framöver :) Funderar ju fortfarande på ifall jag ska köpa en graman så hon får jobba mer i galoppen för att stärka sig ännu mer så jag tror att det är en bra ide ändå...får önska mig det i julklapp :)

aja, nu ska jag draa pusshejj<3

 <---bettet :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback