And I feel just like the ocean

Sjuk- trött- fuck this!


Är iallafall hemma från skolan idag för jag känner mig så jävla sliten. Det känns som om någon har dränkt mig och sen slängt upp mig på land och stampat på mig... Ingen härlig känsla iallafall..

Saknar iallfall min Tingis, det känns som om jag inte har varit ute hos henne på jättelänge fast jag var där i söndags eftersom maja har Tingis måndag, tisdag i veckan. Jag vill bara fara ut och krypa ihop i ett hörn i hennes box och titta på henne<3

Hon är det bästa som har hänt mig, hon är underbar och jag älskar henne! Även om hon har sina monster dagar ibland och man blir så arg på henne kan man inte låta bli att älska henne ändå. Hon har en sån personlighet som gör att man inte kan gör annat än älska henne. De som inte är hästintresserade eller liknande fattar inte den speciella kontakt man kan ha med en häst.

Inga ord kan beskriva känslan jag känner för henne och skulle jag förklara skulle jag inte göra den rättvisa, men jag älskar henne, nu, då föralltid!<3














nää nu gråter jag !<3

2010-11-23 » 12:15:59

Åh vad fina bilder :)

2010-11-23 » 13:50:34
» Saga

så fina är ni tsm! Tingeling har verkligen kommit rätt :') <3

2010-11-23 » 19:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback