Don't search after love cuz love will find you

Orkade inte uppdatera igår för jag var verkligen helt död. gick typ runt som en zombie hela dagen och sen gick jag faktiskt och la mig klockan 7:P haha jag skojjar inte jg höll typ på att somna vid matbordet så jag gic och la mig och sen sov jag som en gris tills klockan 7 imorse kan ju säg att det var riktigt skönt!:D

Fick en fråga om jag och Manda verkar vara bra kompisar och det är vi verkligen! Våra mammor är ju BFF'S så vi har ju varit med varandra sen vi var små bebisar^^, Men då var vi mer kompisar som man träffade när man åkte dit på middag eller fika men för typ 2 år sedan blev vi riktiga kompisar så nu träffas vi ganska ofta iallfall och har tjejkvällar eller går på stan och sånt och sen i sommras åkte vi ju en helg till Stockholm och det var verkligen SUPERKUL!! Lätt den roligaste resan jag har varit på så eftersom du ville ha bild bomb så finns det längre bak i mitt arkiv så nästan längst ner i Juni finns ett inlägg med massa bilder från stockholm:)

Idag har iallafall Maja Tingis så jag har en tråk men ganska slapp dag idag ska nog försöka baka något gott också^^,

aja nu ska jag leta recept vi höörs pusshejj<3






snygg bild på en snygg brud! (H)

2010-11-22 » 23:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback