Honest to God I'll break your heart, Tear you to pieces and rip you apart

30 seconds to mars - Night of the hunter

Rubriken är en text bit från låten Night of the hunter av 30 seconds to mars så det är därför bandets namn och låten står överst. Tänkte börja göra så så att ni får lite bra låt tips samtidigt^^,

Iallfall så har jag sedan sist jag skrev sovit ännu mera som jag typ har gjort hela dagen men är fortfarande sjukt trött....Fattar inte vad problemet är!! Mamma hade iallfall köpt hem ingredienser till lussebullar så nu har jag gjort klart degen och väntar på att den ska jäsa som den ska göra i 1 timme så nu äre typ 40 minuter kvar:)

Har iallfall lyckats skriva ihop en julklappsönske lista medans jag var vaken så varför inte lägga upp den?

Här kommer den iallafall och jag skriver inte grejjerna i ordning (alltså jag skriver inte det som jag vill ha först förts eller sist sist jag blandar bara om lite grann)


                                                                   Önske lista

Skor ( de par som jag nyss la upp på bloggen stl 37 )

MAC dator

Smink

Stor blixt till min kamera så man kan fota i ridhus

Pengar

Presentkort på olika butiker (H&M, Gina, Kicks, Umeå hästsportbutik m.m)

Skullcandy hörlurar ( de jag nyss la upp på bloggen)

Mjukisdräkt/Onepiece ( har vuxit ur den rosa och de är ju bara såååå mysiga att ha på kvällen)

Twilight filmera (Twilight, New Moon , Eclipse)

Stor svart väska

En till ponny en D-ponny valack


Det där är iallfall var som ligger på min önskelista just nu och D ponnyn ligger högst upp på den! Nu tycker ni säkert att jag låter jättebortskämd för att jag vill ha en ponny till när jag redan har en underbar liten sak, men det skulle bara vara såå himla kul! Gärna en ungponny som kanske är 6-7 år och det ska helst vara en skimmel^^, Jag är verkligen kääär i skimmlar speciellt efter Bubbis...<3
Inte för att jag har sett någon speciell jag skulle vilja ha men jag skulle verkligen vilja börja leta häst igen för det är verkligen superkul att klicka runt på hästnet och titta på annonser för det gör jag i stortsett varje dag ^^, <3

nääe, men nu ska jag snart börja baka ur degen igen vi höörs när det är klaaaaraaa^^,<3

                   







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback