I do what I want cuz this is my life

Skillet - Awake and Alive


Kvällen spenderades ensam i soffan med Basse och min kära lilla mobil men det var rätt härligt det med :)
Sen blev det väll att gå i säng vid 12 efter att ha gått en kvällsprom med Basse och sen somnade jag nog så fort jag slutade tänka och släckte lampan och sen som jag som en gris enda till klockan halv 11!:O När jag vaknade var jag helt 100 på att klockan skulle vara typ 7 eller 8 så jag blev verkligen förvånad! Men det var väldigt skönt faktiskt, men mindre skönt vare att vakna upp till en ny dag med snöstorm...Det är typ en halv meter snö ute nu och det bara fortsätter att vräka ner :( Har inte vädergudarna fattat att det räcket med snö för i år nu!!
Taggen på att fara till stallet i det här vädret känns lika stor som igår men jag ska nog fara ut snart ändå :)

aja, nu ska jag gå och borsta tänderna och kolla buss tabellerna ha det bra pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback