I hate what I'v become

Idag kom ju tandläkaren till stallet och Tingis var jättefin i munnen!:D Inte ens en antydan till sår på lanarna eller liknande:D Hon hade liite skav av nosgrimman så vi ska rida lite mer på pullar nosgrimman oh sen så raspade hon till tänderna på henne:) Känns sååå skönt att hon inte hade några sår för hon är inte så rolig att rida på hacket i flera veckor. Hon blir så dryg och dragig och gör precis som hon vill...-.-' Sen så lyckades ju hon kvickna till så pass från drogningen att hon lyckades trycka in mig och vetrinären i vägen när vi skulle ge henne sprutan mot botulism och hästinfluensan, så hon klämnde min hand i väggen och ställde sig på min fot...jätteskönt!

Iallafall så tror jag att jag har kommit på varför hon varit så himla dryg ett tag^^, Jag tror hon är brunstig! Ifall hon är det så förklarar det ju varför hon var så dryg och dum på hoppträningen i söndags men aja det finns ju sånna dagar också haha:P

Imorn blire ju chilldag som vi har på fredagar oh sen har jag insläpp ikväll igen oh sen på lördag blire stan med Mandaa och lite julshopping!:D Sen efter stan så far jag till Tingis en stund och sen så kommer Manda på kvällen igen eftersom vi kommer ha lite tjejkväll och se på film och typ tjocka massa goodiis och dricka^^,

aja, är supertrött och eftersom vi har sovmorgon imorn ska jag lägga mig tidigt och sova läänggee^^,

godnatt allihopa<3








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback