I need the fire and I need the smoke

Jay Smith ( Von Benzo ) - Bad Father,Bad son

Var i skolan idag och skoldagen gick ändå rätt fort och det var en ganska chill dag :)
Sen fick jag äntligen åka ut till älsklings ponnyn men hon var inte alls på god humör utan hon var på " peta-inte-på-mig-för-jag-är-sur humör" Det var lite tråkigt men men man har ju en ponny som bara älskar sig själv så då äre så ibland:P Sen blev det iallfall grupp ridtur så Jag, Signe, Anna E, Maria och Elsa for ut och red :) Det var riktigt kul och mysigt oh man tänkte inte ens på att det var kol mörkt men 5 pannlampor lyser ju upp ganska mycket också:)

Såå nu är jag hemma och ska försöka skriva ihop en bokrecension på en bok jag läst till imorn då vi har redovisning såå jag måste börja skriva lite grann men vi höörs pusshejj<3








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback