I need you like a heart needs a beat

Blev att fara till Becca ändå så vi satt och typ snacka och sen skulle vi se om True blood var så bra som man har hört men det var ju typ det sämsta jag har sett! Näe usch vi såg typ inte ens halva första avsnittet innan vi stängde av :S Sen så kom Patrik förbi lite så där hux flux så vi fortsatte snacka lite och sen såg vi på film:)
Sen så for jag och Patrik hem för både han och jag skulle äta så han fick skjutsa mig på hans cykel eftersom han ändå skulle fara samma väg för jag orkade inte gå^^,

Just nu är det musik som gäller igen för det är ju såå underbart!<3

Imorn så har vi vanlig tråkig skoldag och sen har jag insläpp i stallet och sen ska Vet komma ut och kolla Tingis tänder och ge henne botulism och hästinfluensa sprutan:) Jag hoppas verkligen inte att jag måste rida på henne hacket igen för hon är så dryg på hacket! Men jag kommer ändå inte kunna rida henne på hacket i skogen för då kommer hon att sticka med mig som hon gjort 2 ggr...Och sen i hoppningen kommer jag ju inte få stopp på henne så vi kommer typ skena igenom hinderna men jaa duu det är ju också kul:P

men nu ska jag gåå vi höörs<3


gillar att man orkar vara seriös idag!

Passa på att fråga för snart är frågestunden slut^^,







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback